Sosyal Medya Ajansı

Son Gönderilerimiz

Sosyal Medya Ajansı
Pandemi sonrasında ekonomik iyileşme süreci için 5 dijital pazarlama tahmini

COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkiledi. Pandemi şartlarında birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve değişen tüketici ihtiyaçlarına kısa vadeli çözümlerle yanıt verdi

Ayrıntılar
Sosyal Medya Ajansı
Bir online perakendeci otomasyonun gücüyle doğru kitleye doğru zamanda nasıl ulaştı?

Einstein’ın güzel bir sözü var; “Her gün aynı şeyi yaparak farklı sonuç bekleme.” Bu sözün birazdan anlatacağım çalışmaya cevap niteliğinde olduğunu söylesek, sanıyorum yanlış olmaz.

Ayrıntılar
Online alışverişteki artıştan yararlanmak isteyen fiziksel mağazaların yapabilecekleri

2020'ye girdiğimiz ilk günlerden çok farklı bir yaşamla karşı karşıyayız. Tüketiciler ve işletmeler karantina döneminde teknolojiden daha fazla yararlanarak uzaktan çalışma, e-öğrenme.

Ayrıntılar
Küçük bir işletme nasıl online alışveriş deneyimini yenileyerek satışlarını artırdı?

Perakendeciler, müşteri çekmek, ziyaretçi sayısını artırmak ve satış yapmak için web sitelerine ciddi ölçüde bağımlı. Perakendeciler koronavirüs pandemisinin yarattığı belirsizlik içinde çözüm ararken online kanallarının üst düzey gereklilikleri karşıladığından

Ayrıntılar
Perakendenin geleceği: Önümüzdeki 5 yıl içinde stratejinizi şekillendirmeye yardımcı 3 trend

Pablo Pérez ve Georgie Altman, Google'da çalışan perakende uzmanları. Bu makalede, perakendenin geleceğinden bahseden en yeni araştırmalarını paylaşıyorlar. Araştırmaları, perakendedeki büyümenin önümüzdeki beş yıl içinde farklı biçimlerde ve pazarlarda nasıl seyredebileceğini özetliyor.

Ayrıntılar
Bir yerel cam atölyesi satışlarını online’a taşıyarak pandemi döneminde nasıl ayakta kaldı?

Koronavirüs pandemisi herkesi olduğu gibi bizleri de ciddi ölçüde etkiledi. Dijital ortama halihazırda ayak uydurmuş ve online alışveriş sistemini oturtmuş işletmeler için belki durum daha kolaydı

Ayrıntılar